52370  23. 3. 2014 13:28:18 - Flaarik

Samota,stale panic, ziadny vztah, kamarati nic

Zdravím moj popis problemu je jasný chcem mat kamarátov,kamarátky co nemám. Volám sa Lukáš mam 21 rokov. Na zakladke a strednej som si užil šikanu od spolužiakov nic nove 13 rokov znicenych spolužiakmi. Ini na strednej mali frajerky a vsetko s tym spojene. Mali rôzne témy aký bol prvy sex a tak do ktorých som sa ani nemohol zapojiť a ja ako blbec sprosty panic hanba svetová užasne. Nenavidim to byt panic totalne ma to nici mam pravo mat trocha vzrušenia koho to ma stale bavit byt sam. 21 rocny panic humus. rok co rok ma to trápi viac 30 ročny panic byt nechcem to sa radsej zastrelim. Velmi my chyba sex chcem to už zazit.

Ďalej za celých 13 rokov nemám ani jedného kamaráta skratka nic. Chodim do kaviarne sam ako dement sa tam posadit jak uplny idiot. Fakt sa citim nanic. Kde mam najst si kamaráta vo veku 15 - 19 alebo dievča v takom veku. Ja mam mladez predsa rad tak preco som potrestany tymto.

Mam toho absolutne dost nikdo sa mi stale nevšíma napíšem tu a nikdo sa my nevenuje ani diskutujuci vsetko je každému jedno. Bývam v diere ako Trenčín, Banovce nikdo my nevie stade odpovedat a pomoct to je len mesto.

PhDr.Ondrejkova   PhDr.Ondrejkova [Psycholog]
Dobrý deň Flaarik. Prečítala som si Vašu otázku viac krát a žiaľ mám pocit, že len tak vyspať sa s niekým by neriešilo Váš problém. Zažiť šikanu na škole muselo byť veľmi náročné a pravdepodobne Vám poriadne znížilo sebavedomie. Som ale presvedčená, že kvantá Vašich spolužiakov, ktorí horlivo diskutovali o sexe, ho mali naštudovaný akurát cez internet, ale reálne ho možno nemali do teraz. Byť v 21ke panic nie je nič neobvyklé, aj keď Vám to tak možno príde. Skúšajte chatovať na zoznamkách, stretávajte sa s dievčatami. Na prvý krát to nemusí byť tá pravá, možno ani 10te rande to nebude ono, ale som si istá, že nájdete dievča, ktoré sa Vám bude páčiť a s ktorým prežijete aj tie intímne chvíle. A zároveň Vám odporúčam vyhľadať psychoterapeuta. Váš odvodný lekár Vám určite odporučí niekoho, kto má zmluvu s poisťovňou a teda by ste nemuseli platiť extra. Aj na internete je zoznam psychoterapeutov. Aj keď som si prečítala v komentoch, že nemáte veľkú dôveru v terapeutov. Za seba môžem napísať, že každého jedného pacienta a klienta som si vždy starostlivo vypočula a pristupovala som ku každému individuálne. Keď zrátam roky venované štúdiu, tak pevne verím, že každý terapeut sa snaží ku každému pristupovať s porozumením a odhodlaním pomôcť. Držím palce, nech čoskoro nájdete niekoho, s kým Vám bude fajn!

Komentáře uživatelů ...

Flaarik
24. 3. 2014 15:50:19
Ako vidim stale na mna každý kašle s diskuterov som im ukradnutý fajn. Najhoršie ze nemam na samovrazdu odvahu.
Bader
25. 3. 2014 5:18:21
Nekašle, ale niektoré otázky potrebujú viac prípravy na odpoveď. Niečo je jednoduchšie iné nie. Nemôže čakať odpoveď za 5 minút a ešte takú, aby všetko vyriešila podľa možnosti hneď keď vy sa stým trápite toľko rokov. Váš problém je komplikovanejší. Tu sa jasné riešenie nedá napísať. Je to na dlhšie, dlhšiu diskusiu - s odborníkom. Psychológ s vami rozoberie prečo mate takýto problém. Vysvetlí príčiny a naznačí riešenie. Poukáže na to, že v prvom rade sa musíte zmeniť vy k postoju k životu a ľudom. A verte, že po poznaní čom je problém i v otázke sex dôjde k zásadnej zmene. Ale už to neodkladajte a vyhľadajte vhodného odborníka. Uberáte sa o každý deň budúceho šťastia.
Flaarik
25. 3. 2014 10:22:03
Kolko psychologv je ochotnych pomôcť a nezhranut len prachy, a mat individualny pristup a spoznat danu osobu. Nie len zaskatulkovat k problemu a hotovo.
Flaarik
25. 3. 2014 10:22:32
30 € jedno sedenie sa mi zda fakt dost.
martin.kovali
25. 3. 2014 17:47:54
ahoj, ja mam podobny problem, mam 23 roku a jsem taky panic. Ve škole jsem taky nikdy nebyl moc oblíbený a lidi mě spíš přehlíží. Každému připadám divný - jsem jakoby na okraji společnosti. Musíme vyhledat splečné řešení. Zamyslet se nad sebou. Vzít si příklad z ostatních a srovnat se s nima. Když se srovnáme zjistíme kde je rozdíl. A pak musíme změnit přístup k životu. A to je ta hlavní změna. Všechno je jenom o přístupu nic jiné v tom není. Poznej sám sebe a zjistíš co máš dělat. Nic není zadarmo, musíme se snažit. Hlavně se nelituj a snaž se aktivně něco změnit, určitě to půjde, protože si musíš uvědomit, že jsi dobrý a ostatní nejsou o nic lepší než ty. Věř si, sebedůvěra je důležitá, nelituj se - to ničemu nepomůže, snaž se o změnu a nedělej si nic z neúspěchů, nepropadej panice a dělej si srandu sám ze sebe - to pomáhá. Určitě dosáhneš toho chceš, protože si dobrej sakra.
Flaarik
25. 3. 2014 18:18:45
Na srandu momentalne nemam naladu a naco mam mat sebadoveru ked nemam kamaratov. Takze o jaku zmenu sa mam snazit ked aj tak s toho nic neni. Sex a kamaratov mi to neda. A vysedavat sam v kaviarnach a restauraciach ako dement neni moj styl. Zamestnanie nehladam nemam naladu ho hladat lebo sa to neda ked mam depresiu zo samoty.
PhDr.Ondrejkova [Psycholog]
25. 3. 2014 21:54:21
@Flaarik: niekde začať musíte. Keď chcete spoznávať ľudí, nestačí ísť do kaviarne, kde si dáte jednu kávu a skloníte hlavu opierajúc sa o ruky. Zamestnanie nehľadáte a odkiaľ máte financie? Nie je čas sa postaviť na vlastné nohy? Viete že najviac vzťahov sa utvára na pracovisku?
Flaarik
25. 3. 2014 23:38:09
Pani Ondrejkova zivi ma mama, kde na pracovisku mal som absolventsku prax, 3 kolegyne vek 45,42, 65 rokov takze tam asi nie. Vo fabrike sa maka tam su tiez sami starci. V kaviarni tam mam koho oslovovat ked tam nikdo nechodi. Co sa spytam dievcata ak by tam zazrakom bolo chces somnou chodit, chces sa somnou kamaradit, rovno ma posle niekam. Chcem skratka spatky to co my bolo odobrate na strednej skole, najlepsie roky zivota to mali byt, prva laska, prvy styk, kamarati. Zazil som ohovaranie,nenavist,ignoraciu.
Flaarik
25. 3. 2014 23:40:41
Nemienim byt panic do 30tky s toho zosaliem. Uz aj tak je to zle cez 20+
martin.kovali
26. 3. 2014 0:27:30
To, že z toho nic není to jsou jenom prvotní neúspěchy. Každý úspěch vyžaduje předchozí neúspěch. Tak pokud ti jde jenom o ten sex můžeš zajít do bordelu, tam mají vždycky otevřeno. Tam chodí spousta chlapů. Ale jde pouze o technickou stránku věci na druhou stranu pokud si chceš zapíchat a získat zkušenosti je to taky možnost. Tak si třeba založ internetovou seznamku - tam to seznamování půjde víc hladce. A choď na společné akce - určitě máš nějaké záliby jako třeba turistiku, zpěv, koně - dneska se můžeš přihlásit do kurzu a tam potkáš spoustu nových lidí. Jenom se musíš SNAŽIT a ono to PŘIJDE.
Flaarik
26. 3. 2014 0:41:29
mam azet.sk, mam badoo.com trapny Facebook.com a nic s toho takze socialne kraviny my lezu na nervy uz 4 roky. Hentake sa my vzdy hnusili pod moju uroven. Takze smrt socialnym sietam vsetkym. Do akeho kurzu zase ked nic tu neni kone nemusim. Nic neprislo stale.
Flaarik
26. 3. 2014 0:44:19
Nikdy my tam nikdo neodpise, kazdy len pozre profil, a nic. Bud sa o mna zaujima nejake debilne decko, alebo nejaky gay alebo nikdo uroven socialnych,asocialnych sieti a vrchol su ty uchylaci. Hnus
martin.kovali
26. 3. 2014 11:53:52
To záleží na tobě do jakého kurzu - záleží co tě baví. Např. kino klub, bojové sporty, posilovna, pěvecký kroužek....je toho spousta...Tak budeš totiž potkávat lidi stejného zájmu a stejné věkové kategorie. Tak nemůžeš si myslet, že ti na té internetové seznamce hned odepíše nějaká sexy kočka. Udělej si fotky kde budeš dobře vypadat, ukaž na nich, že máš prachy a to zájemkyně přitáhne. A taky se zamysli nad svým chováním čím víc se příblížíš středu společnosti tím víc budeš mít potencionálních zájemkyň. Pokud máš nějaké extremistické chování (jako např. vyznáváš kult hákového kříže nebo podobně) tak to moc holek asi nepřitáhne. Snaž se přiblížit k chování běžného kluka.
Flaarik
26. 3. 2014 12:14:28
nebavia ma ziadne konicky co si tu napisal mam rad hry na PC alebo xbox 360, PS 4. Ine sa tomu nevyrovná. Fotit sa ako buzerant s holym bachorom neni moj styl a ukazovat sa ako blb je poduroven. Zlatokopky nepotrebujem a hentake, leginove, a vygebrene humus. Mam rad skromne dievca. Chovam sa normalne a dneska som bol v meste sedim na lavicke nic, bol som v kaviarni nikdo ma neoslovil a ani tam nebolo koho oslovit. Holky pritahuju ozrani diskotekovi dementi a vulgarni ludia.
martin.kovali
26. 3. 2014 13:55:41
Tak si zkus najít ještě nějaké jiné koníčky, hry na PC jsou fajn, ale obávám se, že v této oblasti moc holek nenajdeš ani se nepůjde moc seznámit. To je dobře, že máš rád skromné. A myslíš, že mě někdo osloví když sedím na lavičce anebo v kavárně? Určitě ne. Tam zas ta šance na seznámení není tak velká. Ale dobré jsou třeba singles bary. Anebo se připojit k nějaké skupince (někdo něco vytvoří na facebuku tak se tam přihlaš a běž taky (např. posezení v hospodě). Určitě máš aspoň pár známých kam se můžeš přidat. To s těma holkama jsem si taky dřív myslel. Ale není to pravda. Tak každá holka je jiná a každá chce něco jiného, zaleží o jaký typ se ti jedná. Určitě najdeš modelky zlatokopky, ale i skromné holky , ale takové obvykle nejsou zas tak moc vidět. Nechodí tak sexy oblečené...a nikdo si jich nevšímá...U nás v Brně bych ti jich pár určitě našel....A určitě by ses jim líbil....
Flaarik
26. 3. 2014 14:35:56
Ja nebyvam v Brne ale v prdeli co ma 20 000 obyvatelov, ziadne singles bary nemame ani do ziadnych pajzlov nechodim, odporne podniky, FB neznasam same skupinky trapne onicom v jednej som a nikdo si ma nevsima. Co s toho dievcata nechcu nic ani sex, su emancipovane a nenadrzane a sproste hlavne. nepoznam nikoho som sam ziadnych kamaratov nemam ani znamych.
martin.kovali
26. 3. 2014 17:46:13
Ja poznám Trenčín...zas tak špatné to tam není.A jak by sis představoval aby si tě ostatní všímali? Co by měli dělat? Musíš svůj problém rozepsat, po internetu se těžko radí. Ale holky chtějí sex, ale musíš být na správném místě ve správný čas. Tak si polož otázku: proč nemám žadných kamarádů? A proč naopak ostatní mají? A přijdeš na řešení...
Flaarik
26. 3. 2014 18:25:12
Ja som z Banoviec. Trencin je 30km vzdialeny. Obidve mesta stoja za nic. Jednoduche chcem aby sa niekdo somnou rozpraval niekdo ked sedim na lavicke. Nemam kamaratov,vztah preto lebo som neni debilny ozran a nevypadam ako ten buzerant Bieber. Hentakych chalanov chcu dievcata. Jednoducho by mali byt ku mne empaticky. Nechodim do ozran podnikov kde chodi 99,9 % mladeze. Ja som vacsinou doma, idem na hodinu do mesta, mozno dve nieco vybavit sadnem si na lavicku, do kaviarne, do restauracie a kazdy na mna kasle. v skole na strednej som presedel cele 4 roky v tichu kazdy ma ignoruje. Za to ze nechodim chlastat a fajcit v piatok. Nikdy sa "modernej" mladezi neprisposobim.
Flaarik
26. 3. 2014 21:30:58
To sa absolutne neda vydrzat, idem po meste a vidim parik zalubeny najradsej by som ich zabil od zlosti ze niekdo ma to co ja nemam. S jednou som chodil mesiac 14tkou a nechala ma ze som snou nechcel sulozit od vtedy mam depresiu ze ma nechala, lebo ako chalan som ju nepretiahol bohuzial a tym som zlyhal a pripravil sa o sancu mat prvy sex to ma stve najviac a neskutocne
martin.kovali
27. 3. 2014 0:27:43
Já tě chápu. Sám jsem míval podobné pocity. Taky ti rozumím tu věc o tom zabíjení. A proč si s ní nechtěl souložit? Dívej já mám podobnou zkušenost, chodil jsem s jednou holkou a ta mě nechala, protože když jsme spolu měli spát tak se mi nepostavil. Taky jsem z toho byl na nic, taky mě to neskutečně štve. Ale má se cenu s tím trápit? Trápení a lítost ti k ničemu nepovede, kašli na to, co se stalo stalo se. Minulost je historie. Vem si poučení a běž dál. Už na to nemysli. Když sis dokázal najít jednu dokážeš si najít i jinou. Chápu tvoje chování, sám jsem býval podobný. Hlavně na základní škole - byl jsem na okraji třídy, nikdo se mnou moc nemluvil, ani neřekl ahoj, holky se mi posmívaly, kluci v lepším případě nevšímali. Máš pravdu, že tvůj způsob života moc neodpovídá dnešní době, jsi tichý, proto tě každý přehlíží. Patrně na tobě nevidí nic zajímavého. Máš možnost se zkusit přizpůsobit a změnit, což bude bolet, ale budeš víc středu společnosti. Nebo zůstat tak jak si - určitě i o takové kluky holky mají zájem, jen jich není asi tolik a introvertní lidé se taky špatně poznávají. No já bych ti tu mohl dohodit pár holek, kterým by ses mohl líbit - jsou podobné tiché a introvertní. Tak vrána k vráně sedá. Jako není se čemu divit. Říkáš že těžko hledáš holku a máš málo nebo žádné kamárády. Já to chápu byl jsem na tom stejně. Prostě když budeš sedět tiše někde v rohu tak si moc kamárádů holt neuděláš.... No já jsem se po základce rozhodl změnit, řekl jsem si, že už nebudu outsider třídy a snažil jsem se víc komunikovat. Ze začátku to nešlo, postupně se to zlepšovalo a pak to bylo fajn. Když něco chceš musíš se snažit, žádná holka ti nezaklepe na dvěře a nenabídne se ti....
Flaarik
27. 3. 2014 9:20:36
Nesulozil som snou preto, lebo mala 14 a bola pod zakonom. Ked by zacne kecat tak by ma zavreli akurat tak do basy.Davno nebola panna, a spavala s viacerimi urcite. Pri prstovani som sa roztriasol ako blbec ze co to robim, no zlyhal som. Stve ma na tom ze som prisiel o moznost mat sex lebo ma zastavilo debilne svedomie ktore je len na obtiaz v zivote. Komunikovat v meste kde nikdo ani poriadny neni je na obtiaz. Vysvetluje to x rokov na socialnych, asocialnych srackach. Mladez my znicila najlepsie roky zivota sa stali najhorsie na zakladke i strednej. A kdo my to vrati? Znicili moje detstvo ako keby nestacili tragedie ako smrt otca co sa zabil na stvorkolke, ako smrt stareho otca co zavrazdil 17 rocny zdrogovany fetak, reprezentujucu mladez ktoru nenavidim z duse. Aby za 13 rokov skolskych nespoznam chalana, dievca co su normalny tak to je silna kava. Pokial ma neoslovi holka tak nespravim nic. uz som mal x pokusov o rande a tie spiny len ryzovali na mne pozvem, zaplatim odmena ziadna. Doprdele s takymi holkami odpornymi hnusnymi. A co asi robim snazim sa a nic. Nenavidim byt panic neznasam to, mam pravo si uzit.
martin.kovali
27. 3. 2014 13:11:47
To je sice smutné, ale co naděláš. Jediný kdo může něco vrátit si ty. Tak to není o městě - všude je to stejné, lidi jsou všude stejní. No jo to svědomí taky mám...To už se musíš sám rozhodnout jaký chceš být. Tak já tě nechápu, tak to prostě chodí,že pozveš a zaplatíš...jinak to nejde...Co jiného čekáš? A jakou čekáš odměnu od té holky? Tak ty si na jednu stranu chceš užívat a na druhou stranu se bráníš tomu balit holky....Tak se rozmysli co chceš jestli chceš žít jako asketa anebo ne. Nikde na světě za tebou holka nepřijde a nepozvě tě na něco. Kluci nahání holky a ne naopak, tak nechápu co čekáš. To nechápu na jednu stranu nechceš být panic a na druhou se bráníš tomu nahánět holky...
Flaarik
27. 3. 2014 14:18:43
Jednoducho dievca pozvem, dame si pusu a tak a nie len pozvem da si kavu a serie na mna ako vzdy. poznam to velmi dobre. To su tie dievcata. Jasne ze chcem dievca ale nie tak aby ma len vyciciavali s penazi ako tie socialne,asocialne sietove kravy. S ktorymi si da clovek stretko a seru na mna. Uz som na to minul prachov dost. A co budem nahanat holky jedna po ulici a hned chces somnou chodit sa mam pytat alebo co. To neni moj styl. Kazdy je rad ze ma v kaviarni pokoj aj v restauracii. Neni som na skole mam drbnuty vek 21 rokov a normalne holky nie su len stare zadane kravy, na kategoriu 15, 19 mozem zabudnut.
martin.kovali
27. 3. 2014 14:35:13
Ano šak pozveš, dáte si kávu. Jak to myslíš, že na tebe sere? Tak snad když s tebou chce jít ven, tak má zájem, tak si povídáte a postupně se dostáváte dál...Tak takhle jsem to určitě nemyslel abys je zastavoval na ulici, prostě normálně se s nima dostat do kontaktu a sbalit je. Tak běž na disco akce sigles...a tam se s nějakou seznam. Tam se to očekává, tam nikdo nechce mít svůj klid. Ale normalní holky jsou, tak pokud máš 21 tak taková 18 je přesně to pravé pro tebe...tak nevím proč bys na to měl zapomínat, ještě nemáš 40
Flaarik
27. 3. 2014 15:08:55
Neznasam diskoteky uz som tisic razi povedal ze ja ozran party nemusim. a na zadne sigles akce to tu neni take veci. Neznasam ozran diskoteky este raz opakujem. Mna to nebavi a ani bavit nebude zafajcene hnusne pajzle fuj. Zadne normalne holky nie su. Serie na mna kazda v tom ze potom uz sa nic nedeje. zrusi kontakt a je to somnou.
Flaarik
27. 3. 2014 15:18:47
Uz neni koho pozyvat ked ziadnu nepoznam a dievcata s asocialnych -socialnych sieti su k nicomu vsetky. Rad by som sa mylil
martin.kovali
27. 3. 2014 15:32:13
Tak když zruší kontakt tak si zrovna tuhle asi nezaujal...Já už nevím co ti poradit, chceš kamarády a ženy...tak neseď sám v rohu a choď do společnosti a seznamuj se kde můžeš, buď usměvavý, milý a symptatický a půjde to....
Flaarik
27. 3. 2014 15:59:27
Uz som povedal ze ozran party neznasam, to je spolocnost pre mladez. mily som, na usmev naladu nemam a vyzeram dobre na rozdiel od inych chalanov. Vypadam na 15 - 18 rokov, darmo nevypadam ako buzerant Bieber presne. To je ten problem. ziadny chlp na tele a mam holiek dost.
Flaarik
27. 3. 2014 16:01:08
Jednoduche najdi mi dievca 15 - 19 Banovce,Trencin a budem stastny taku co ma bude chcet. To je cele alebo kamaratov s tej kategorie zadnych ozranov co sa piatok daju dole to chcem.
Flaarik
27. 3. 2014 17:38:17
Pozeral som Trencin,Banovce, neni tu ziadny psychoterapeut, bohuzial len psychologovia ale psycholog neviem ci na to je odbornik.
martin.kovali
27. 3. 2014 21:30:17
Já myslím, že i psycholog tě navede. Určitě tam zajdi. Jak ti mám najít kamarády a holku v Trenčíne když tam nežiju a vůbec tě neznám?
Flaarik
27. 3. 2014 22:34:31
psycholog uz to vidim okradne ma o eura ako kazdy doktor v tejto odpornej slovenskej republike ocenil by som odbornika co pomoze a nie okradne. Takych je malo a mam v tomto pravdu. Chcel si mi najst dievca teda dohodit.
martin.kovali
28. 3. 2014 1:07:48
Nechovej se pořád k celému světu jako by byl proti tobě. Není. Svět je neutrální. To je jen tvůj pocit, že všichni jsou proti tobě. Záleží na úhlu pohledu. Tak toho psychologa zkus, za zkoušku těch pár eur stojí. Máš účet na pokeci.sk? Já jsem řekl, že bych tě mohl tady v Brně seznámit s fajn holkama, žádnýma zlatokopkama. Ale nežiju v Trenčíně... Podívej se na youtube na klik Moja cesta od Rytmuse, poslouchej text, vem si z toho textu příklad a máš to, můžeš se řídit podle toho :)
Flaarik
28. 3. 2014 8:37:14
Rytmusa neznasam toho uchylaka ciganskeho, recitatora. mam bohuzial ucet na pokec.sk s tymy uchylakmi a svinami to je tam fakt bohovska spolocnost. Dievcatami co si robia len srandu a nic ine nevedia. Fajn holku nepoznam teda nepoznam ziadnu. ja som na peniaze haklivy. a nestoji to par eur ale 30 €
Flaarik
28. 3. 2014 9:36:56
nick na tom hnusnom pokeci mam elko9
martin.kovali
28. 3. 2014 13:40:48
Tak s tebou je to těžké, když máš ke všemu takový odpor. To se pak nediv, že si tam kde si s takovým příštupem. To je pak začarovaný kruh. Co se třeba odstěhovat do Afriky mezi místní kmeny? Tam je jiná společnost, lidi jsou si tam tak nějak blíž a mají se víc rádi, nikdo se nepředhání kdo kolik čeho má...Tam ti holka dá hned a bez řečí....
Flaarik
28. 3. 2014 14:58:34
Som zasadový typ človeka ja nechcem mat kamarata notorickeho alkoholika co sa da dole na ozran party v piatok zo slovnikom piatej cenovej skupiny co picha tam holku na hajzloch. O takych ja nestojim, preferujem slusnych ludi a takych je malo s kategorie 15 - 19 ak je niekdo taky z Banoviec alebo Trencina tak sem snim velmi rad sa zoznamim.
Flaarik
28. 3. 2014 14:59:28
Je to absolutne logicke ja netolerujem neslusne chovanie, piatej cenovej skupiny, na pokeci.sk mam fotku a nevypadam ako nejaky darebak.
martin.kovali
28. 3. 2014 17:45:14
No dívám sa na tebe, vážně vypadáš výborně. Skoro jako Justin Bieber. No ale máš pravdu, že takových lidí jak ty popisuješ je dneska opravdu málo. V tom s tebou souhlasím. V tom je právě asi ten problém, ty jsi moc slušný - a to holky nevzrušuje. Holky chtějí vášeň, hříchy, neslušnost. Podívej se třeba na Pomádu tam to jasně uvidíš. Já znám třeba jednu holku ta má 23 a je pořád panna. Kluci o ni velký zájem nemají. A víš proč? Protože je strašně slušná, nenosí výstřihy, je proti minisukním a legínám. Má prostě až moc slušné chování....
Flaarik
28. 3. 2014 17:52:30
Tak nebudem slusny poviem hned prvej na ulici chcem sex a hotovo to asi asi predstavuju tie dievcata a hotovo. Presne to je dievca fajn ale proti takym veciam ja nie som to my nevadi. Proste si chcem zasulozit a hotovo a zadarmo. Laska je mrtva nic take neexistuje, lubil som tu 14tku a vysrala sa na mna, takze to je ta laska, a znicila mi zivot smrt jej prajem svini. Ano vypadam dobre a co s toho mam nic.
Flaarik
28. 3. 2014 17:54:24
Vsak si mi mal na pokeci napisat a nie len pozret profil tak to robi 99% tych ludi kazdy na kazdeho serie.
Flaarik
28. 3. 2014 18:03:25
Na FB najvacsia socialna, asocialna siet mam az 3 ludi pridanych ty to je pocet z 200 000 000 milionov ludi tusim ci kolko tam je ludi. To je ta najvacsia socialna siet. Iny maju cez 150 priatelov ja az najvacsie cislo 3
Flaarik
28. 3. 2014 18:05:21
Ale mas umna velke + si jediny kdo si ma tu vsima lebo kazdy na mna serie nic nove. Mozem aj skapat a nic by sa nestalo, nevidim zmysel svojej existencie.
martin.kovali
28. 3. 2014 20:41:45
Ale ty to zase přeháníš, to že jsem napsal, že si moc slušný neznamená na ulici někomu nabízet sex, ty to bereš moc do extrémů. Já tě chápu, že si chceš zasouložit a chápu i to s tou láskou, stalo se mi něco podobné, ale s tou smrtí brzdi, nic se nemá přehánět, chápu že si nasraný. Tak na FB si většinou přidáváš kamarády co už odněkad znáš tak se nediv.... Každý má smysl svojí existence, určitě i Ty :)
Flaarik
28. 3. 2014 21:23:15
Jasne ze si chcem zasulozit, mam na to velku chut. Ja som vybusny v tomto smere, konecne niekdo chape ze som nastvany. na FB si nemam akych kamaratov pridat. No ja ten zmysel nevidim.
martin.kovali
28. 3. 2014 21:49:48
Někdy je cesta před náma skryta a objevíme ji až časem.... Tak já tě čekám na pokeci a ty tam nepřijdeš....tešil jsem se že pokecáme....
Flaarik
29. 3. 2014 16:20:08
Velka poradna to je a odpisuje a ma zaujem o mna len jeden clovek a zbytok na mna serie.
martin.kovali
30. 3. 2014 19:28:26
Musíš si zvyknout, že dneska je prostě taková doba. Dneska má každý svých starostí dost, nikdo se o nikoho nezajímá. V dnešní době ti nikdo nepomůže, jediný kdo ti může pomoct si PRÁVĚ TY SÁM
el25
1. 4. 2014 17:21:15
Ahoj. Tak prečítala som si všetko čo ste tu napísali obaja. Je to dosť zložité. Ja som bola vždy samotárka. Samej mi bolo najlepšie. Avšak tiež prišla chvíľa, kedy už som mala samoty pokrk. Je to asi jednoduchšie byť ženou. Tú vždy niekto osloví, stačí sa troška upraviť a nahodiť úsmev a to naozaj kdekoľvek. Avšak rozmýšľam čo by som len mohla také poradiť. Keďže ťa v podstate nič nebaví len ako si písal pc a xbox.. ako to je fajn, tiež si občas zahrám hru, ale je to pre mna len odreagovanie. Ja skôr idem na korčule, alebo do fitka cvičiť. Fitness centrá sú plné ľudí. Nejde možno o to vyzerať dobre, ale cítiť sa dobre. Rada by som ti to odporúčila. Aspoň to skús. Nadviazať môžeš kontakt so ženami, ktoré cvičia ale aj s chalanmi, môžeš ich poprosiť o radu ako cvičiť u žien sa môžeš popýtať ako dlho cvičia jednoducho nadviazať kontakt. Si sympatický chalan, takže neviem kde môže byť problém. Skús možno koncerty.. nehovorím že máš ísť na punkový koncert kde sa tak nanajvýš ožere aj samotná kapela.. skús iné. jazz a pod. Okrem iného je naozaj veľa možností. Skús sa zobrať a choď niekde vlakom. už len v samotnom vlaku sa dá dobre zoznámiť. Ja viem, že mne sa to možno ľahko hovorí. Predsa ťa len nepoznám a neviem čo máš v hlave. Ale z toho čo si písal máš úplne na všetko negatívny pohľad. Keď ti niekto aj dá radu, hneď ju otočíš, že je to zlá rada. Skús troška zmeniť tvoj život a postoj k nemu. Skús niečo robiť pre seba. Začni behať, naozaj to prevetrá hlavu a okrem iného zlepší kondičku. Ja keď mám problémy, tak vytiahnem bicykel a idem sa previezť, alebo idem na korčule, či do fitka.. proste potrebujem niečo robiť aby som neostala ja sama so svojimi prisernými myšlienkami. A k tomu sexu.. to že máš 21 vôbec nie je zlé. Ja som mala prvého priateľa, ktorý mal 21 a bol panic a práveže sa mi to ešte viac páčilo.
el25
1. 4. 2014 17:25:25
Mimochodom mala som na strednej spolužiaka. Nikto sa s ním nerozprával pretože bol INÝ. Bol tiež tichý, hlas mal ako keby mu mutoval a nanajvýš to fakt znelo vtipne. Bol chudý, mal lupiny hádam všade, a nebol ani najchytrejší. Ja som s ním sedávala. Bolo mi ho v podstate ľúto a myslela som si že proste mu to dobre padne. Avšak po čase som si musela od neho odsadnúť lebo bol fakt zvláštny.Avšak nemala som problém s ním komunikovať. Viem že nemal kamarátov, resp. mal, ale falošných , ktorý ho tak nanajvýš využili (vieš ako . peniaze). V podstate to bolo kúpené priateľstvo. Začal však študovať na výške a začal chodiť do posilnovne. Stal sa z neho iný človek, nabral sebavedomie a samozrejme aj svaly :) je zrazu z neho jeden zábavný pohodový človek, s ktorým sa vždy rada stretnem. Nejde o to že by sme chceli spolu niečo viac, je to jednoducho kamarát. Preto si myslim, že by ti dost pomohlo nájsť sa v nejakom novom koníčku. podla mna je cvicenie najlepšia voľba. A nejde o to možno chodit do fitka. Stačí vyjsť von a spraviť si fitko tam. Street workout je u nás čím viac obľúbenejší :)
martin.kovali
1. 4. 2014 19:15:23
Velmi dobre mu radíš el25. Plně s tebou souhlasím. Najít si nového končíka a změnit přístup k životu. A ten příklad s kamarádem je ukázka jak to pak funguje :). A to jestli si panic nebo ne je úplně jedno, když najdeš holku, která je s tebou protože tě má aspoň trochu ráda tak ji na tom nebude záležet. Tak se s tím zbytečně netrap.
Flaarik
1. 4. 2014 19:36:30
v hlave mam toto mladez je zlo ktore my znicilo zivot film Skazena mladez to dokazuje alebo Klasse. Agresori boli potrestany tym ze ich dvaja utlacany postrielali inspirovane skutocnou udalostou Columbia 1999 na skole. To dokazuje ze mladez je zlo. Nemam naladu na akekolvek konicky sam vykonavat nech ma niekdo niekde zavola odmietma pohnut prstom. Dievcata zakomplexovane a odporne vecne na mna kaslu cele roky na strednej nic nove. Jednej poviem ze sa mi lubi a vynadami. na socialnych asocialnych sietach to iste. Na FB 3 ludia len. Jedine co pomoze vztah, kamarat od 15 -19 niekdo kdo ma presvedci ze mladez neni zla. Koncerty CD si kupim mam rad stare hity Boney M a Sarragosa Band a nemecke hity. Fitness nepotrebujem skoda penazi nemienim aby sa tam niekdo rehotal ako cvicim viem aka mladez je. Bezat som nebezecky typ neviem utekat poriadne aby sa mi niekdo rehotal tiez ten pripad mladez je zla. Nove konicky ma nebavia nic sa tomu nevyrovna a nic ma nebavi okrem hier. Mladez mi totalne znicila zivot maju co napravat a odmietam pohnut prstom. Maju sa mi co ospravedlnovat tie decka protivne, uz nerozlisujem kdo za to moze a kdo nie, mladez je vseobecne zla.
el25
2. 4. 2014 11:05:04
Prestan byt ku všetkému odmietavy..ako ti mame pomoct ked ty tu pomoc odmietas. Ja viem ze to mas tazke...ale ak sa budes na vsetko pozerat len negativne,potom sa ti nebude dat pomoct. Dali sme ti tu uz tolko moznosti co by si mohol zacat ale ked sa nechces pokusit zmenit seba,aspon mini zmenu tak potom naozaj neviem. Ani za mnou nikto cudzi nikdy nepridelen tak ked sedim vonku na lavicke. Tak to uz skoro ani nefunguje. A preco si myslis ze by sa ti kazdy vsade smial? Preto hovorim ze vo fitku staci nadviazat kontakt s niekym. Povedat mu ze by si chcel pre seba nieco robit len nevies ako zacat. Urckte tk tam radi pomozu.. A beh? Ked chodim behavat tak stretnem iba raz za cas niekoho..a to sa tak nanajvys usmejeme na seba a kazdy si ide svojou cestou. Skus fakt zacat nieco ro it. Alebo si najdi pracu ci brigadu..
el25
2. 4. 2014 11:07:33
Viem ze mladez je skazena ale nemozes tam hadzat vsetkych. Su rozny ludia..aky by bol svet keby sme boli vsetci rovnaky. Zivot nas formuje ..formuju nas ludia, spolocnost..vsetko. uz ne ale na kazdom ako so svojim zivotom nalozi. Ci bude chciet zit svoj utrapeny zivot alebo sa bude snazit o to napravit si ho a dostat ho na spravnu cestu.
Flaarik
2. 4. 2014 11:42:52
Jedine co my pomoze je kamarat a sex s dievcatom ine nie. Nic sa tomu nevyrovna anic my to nevie nahradit. Uz som povedal mna fitko nebavi a ja posilovat nepotrebujem vypadam dobre a zase to platit. Pri behu nikoho nestretnem a ja sa citim zdravo. mam 78kg sice na strednej som mal 50kg ale strasne som jedol kvoli stresu co my sposobil ten odpad.
el25
2. 4. 2014 11:57:47
Ah. Tak mi povedz aspon ci ti dokazeme my pomoct. Lebo ja iz neviem co dalej by som ti poradila.
el25
2. 4. 2014 11:58:51
Uz to je len na tebe a na tom ci sa dokazes prekonat a ist do podnikov kam chodia mlady
Flaarik
2. 4. 2014 12:38:17
Povedal som co my dokaze pomoct, mlady to je odpad to ja volam, mladez je odpad. Ja do pajzlov kde chodia tie zrudy nechodim. Sami ozrani a hajzli.
el25
2. 4. 2014 13:11:56
nie všetky podniky sú pajzle-ako to ty nazývaš. Sú aj súce kaviarne či dokonca aj krčmy, kde chodia slušní ľudia a nie kvôli tomu aby sa opili. Jednoducho treba zmeniť pohľad na život a nie to vidieť stále len v tom zlom svetle. Mladí sú aj taký aj onaký. stačí sa len premôcť a ísť..
Flaarik
2. 4. 2014 13:24:29
Tak napremahal som sa celych 13 rokov skol ktore my znicili zivot to bohate staci. Pokial nejaky chalan nepride ze chce byt kamarat ja uz odmetam robit cokolvek. Mna nebavi ani sport ani behanie do podnikov ma to otravuje je to nuda sam. U dievcat to iste nic sa im nelubi len ozraty hajzli a nic viac. Lezu mi kompletne na nervy, s tym odmietanim. som v kaviarni sedim tam a co sa stane nic.
el25
2. 4. 2014 13:29:55
No ja zväčša keď si sadnem do kaviarne a sedím tam sama, tak tam môžem sedieť sama aj do záverečnej. Nikto nepríde len tak si sadnúť že chcem byť kamarát. Tak to nefunguje. A teda mne sa ožratý chlapi nepáčia. Páčia sa mi napríklad športovci, človek čo má rád hory, prírodu, ktorý sa nebojí pracovať na sebe.. šikovný, pracovitý... Nemám rada fajčiarov a pijanov. Tak nás prestaň stále hádzať do jedného vreca :) Treba si uvedomiť, že naozaj ľudia nebudú za tebou chodiť. To že ťa niekto odmietne neznamená že sa máš stiahnuť a nikdy sa o nič nepokúsiť, práve naopak, treba sa zatnúť a ísť si za svojim. Inak raz hovoriš, že chodis do kaviarni a na druhej strane že ta to nebavi. Takisto hovoríš že chceš mať kamaratov, ale nič pre to neurobíš. Mrzí ma to ale už mi zostáva povedať len: Komu niet rady, tomu niet pomoci. Jednoducho treba začať od seba. Čo robíš ty zle a nie ostatný.
Flaarik
2. 4. 2014 13:38:05
Chodil som do kaviarni ale uz ma to nebavi co kazdy na mna serie nic nove. Jedine co tam je je veduca, a par ludi co tam z niekym sedi dajaky postarsi to je tak cele. Ano chcem mat kamratov ale bez toho aby som zacal ja nech zacnu druhy. Mne mladez znicila 13 rokov chcem ospravedlnenie za to. Ktoreho sa nedockam. Ja som slusnak a dobrak ale to nikdy nikdo nepochopi nic nove. Odpustat ja neviem len tak.
el25
2. 4. 2014 13:40:08
No ale to práve hovorím, ludia ktorý ta nepoznaju nevedia čo si ty zažil.. a čo potrebuješ. Jedine už ty sa musíš premôcť a niečo urobiť pre seba. Dobrák neviem či si, ked by si najradšej vsetky zalubene pary vystrielal...
Flaarik
2. 4. 2014 13:44:38
Presne tak ani nemaju zaujem ma spoznat nic nove. Presne tak lezu mi tie pary na nervy ked si predstavim ze maju sex a ja nie tak ako sa mam citit, no co som zavistlivy a neprajny lebo nikdo neprial ani mne.
el25
2. 4. 2014 13:50:07
no tak ja to už asi len ukončím tým, že všetko je na tebe.. TY si ten ktorý musí urobiť niečo pre to aby si sa mal TY dobre...
Flaarik
2. 4. 2014 14:10:04
Na mne neni nic, je aj na tych ci ma spoznat chcu alebo nechcu, a spoznat ma nikdo nechce. Nic nove kazdy to vzdava ako vzdycky. Alebo ani nezacne.
Flaarik
5. 4. 2014 20:51:44
Jeden prispevok od odbornika mi je malo, ked rozvijam problem, a treba riesit, preco to tu nefunguje ako linka dovery nonstop pomoc.
errantry
21. 4. 2014 20:57:03
ved ti nic nechces spravit preto aby sa to zmenilo, na vsetko pises ze nie, ze je to kok.tina, pi.ovina, ze jt o hnus a pod. Ked nezmenis svoj pristup k zivotu, ostanes sam! A mozes chodit do kaviarni a restauracii kolko chces. Ktore dievca sa prihovori len tak v rastauracii??? Aj keby sa neake prihovorilo tak po minute ujde!!! Preco? lebo si egoista a negativista!!! Sed si doma pri PC, PS4 a hraj stupidne hry. Lebo ty si zbabelec. A mozes tu hladat pomoc. Ale bez toho aby si sa rozhybal, sa nikam nepohnes. Nepomoze ti nik pokial sa nezacnej sa svet pozerat inak.
Flaarik
29. 5. 2014 16:57:54
Hry su neni stupidne a su lepsie ako ta arogantna mladez co sa nevie chovat len slopat nic ine to nevie. Prazdniny budu pomaly leto a kazdy bude mat sex len ja nie ako panic uzasna predstava, len sex my urobi skutocnu radost ine nie. Ale co cakat od emancipovanych asexualnych dievcat.
Flaarik
2. 6. 2014 16:11:22
Opat ignoracia nic nove ako vzdy.
Flaarik
2. 6. 2014 16:14:06
Uz som mal ten sex na dosah ale svedomie odporne ma zastavilo lebo mala 14 ta ex, otrasne hnusne svedomie nenavidim to.
Bader
3. 6. 2014 6:16:38
Tak znechuteného človeka ako ty som ešte nezažil. Prepáč, potrebuješ odbornú pomoc.
Flaarik
3. 6. 2014 10:26:30
Co je na tom byt nasraty, chyba mi sex tak je to opravnene. Ale to tu nikdo nepochopi s tychto ludi ktory maju kamaratov a pravidelny sex takze asi tak.
Bader
4. 6. 2014 6:57:43
Prepáčte vám nechýba len sex. Ak by ste chcel len sex tak viete kde ho za peniaze môžete mať. Vám chýba kontakt, vzťah, porozumenie a láska. Ak toto všetko dokážete vy dať niekomu ON alebo ONA vám to vráti !!!! Vy hneď každého "sfúknete" tak sa vám to tak i vracia.
Flaarik
4. 6. 2014 9:24:48
Tak prvy sex nemienim mat v bordeli s dajakou onou. Ziadna Ona my to nema ako vratit ked ziadnu nepoznam, seriem ja na kamaratstvo chcem sex to je najdolezitejsie. Kamaratstvo, laska neexistuje.
Flaarik
11. 6. 2014 12:37:45
Ako vidim ani toto leto vztah mat ziadny nebudem ja to stastie mat nemozem.
Flaarik
30. 6. 2014 12:47:19
Odporne hnusne leto stale panic nic nove, neznasam to ked niekdo ma to co ja nemam, zrudy sa len olizuju a ukazuju, neznasam mladez za to. Kazdy sulozi len ja nie uzasne fakt. Dievcata ze chcu sex a su na sex viacej ako chalani to tvrdenie je hovadina a debilny mytus.
Flaarik
11. 8. 2014 0:05:45
Opat Ignoracia ako vzdy August odporne hnusne prazdniny nenavidim je, NEZNASAM PRAZDNINY AKO CELY ZIVOT.
Bader
11. 8. 2014 8:50:34
Viacerí sa snažili vám naznačiť že to ako sa ničíte by ste vedel vyriešiť, ale nie tak, že žiaden argument neprijmete. Vzťah a láska nemôže byť jednostranná záležitosť. Tomu sa treba učiť a porozumieť, tolerovať a odpúšťať. Nepresadzovať svoje názory abyť tolerantný. Ak taký chcete byť aspoň trošku skúste odbornú pomoc. A možno nejaký rozhovor s kňazom, by ste mohol skúsiť. Nemusíte byť veriaci, aby ste našiel niekoho kto vás vypočuje a i poradí.
Flaarik
11. 8. 2014 16:39:13
Psycholog my dievca nenajde ale vyberie z vrecka eura, co zbytocne sa mi zda.
Flaarik
16. 8. 2014 13:55:50
Vobec sa mi nedari nic vymyslet ako vzdy, okrem toho ze som bol na hriboch a nazbieral plne kose ma to neuspokojilo na dlhsi cas, staci zmienka alebo stymul na sex a som hned frustrovany a maximalne podrazdeny.
Flaarik
16. 8. 2014 16:33:06
No co nikoho moja tema nezaujima dievcatam je to ukradnute ako vzdy taketo temy, zadane tomu tazko rozumeju zadany chalani tak isto.
Kacenka [Porodní asistentka]
19. 8. 2014 13:52:42
Ste neskutočne nešťastný človek. S tým Vám ale nik nepomože, je to len a len vo vaších rukách. Je to Váš život, ako si ho zariadite, taký ho budete mať! Skutočne by bolo vhodné vyhľadať psychológa, trpíte silnou DEPRESIOU. Preto vás nič nebaví, všetko vidíte len v čiernych farbách a z ničoho nemáte radosť. Potrebujete sa liečiť. Keď to zvládnete a budete psychicky zdravý, tak všetko po čom túžite príde aj samo! Do tej doby o tom silne pochybujem!!! Moc Vám držím palce!
Flaarik
20. 8. 2014 16:42:31
Tak naco je tato poradna ked my nevie pomoct, som panic mam byt akoze stastny alebo co. Vobec nechapete o co tu ide zenska no ved samozrejme, ma vztah urcite jasne ze my neporadi. Chcem vyriesit tento problem nebyt panic a hotovo.
Bader
20. 8. 2014 21:15:42
Každý sa vám tu snaží radiť ako najlepšie vie, vy len rady znevažujete a nechcete nič "počuť". Ozaj je to vo vašich rukách kedy sa rozhýbete a dôjde k zmene. Dnes v tomto stave v akom ste ani prípadný zajtrajší sexuálny zážitok - zbavenie panictva vás absolútne neuspokojí.
Flaarik
20. 8. 2014 21:41:03
Ale uspokoji nepoznas ma nemozes vedet. Depresia je s toho ze som panic, nic viac nic menej, ale to ty nemozes chapat nejaky si starsi zenaty chlap 30r. Tak to nemozes pochopit absolutne nie je to vylucene.
Flaarik
21. 8. 2014 12:46:03
Ja rady neznevazujem, ale si ich vazim. Ako sa mam nimi riadit ked nemam na kom co aplikovat. To je na tom najlepse no co pojdem von a co tam? stat vonku a nic sa nestane to je take ist von
Flaarik
24. 8. 2014 9:58:08
Aspon som spravne vychovany, zadne ozieranie, fajcenie, a lietanie po diskotekach, take kraviny aby som robil a vysedaval kde tade, najlepse sedet doma. Normalne dievca toto oceni len zadne normalne neni. Mimochodom livedoctor.cz tu reklamu na zerex si odstrante ma to dost provokuje a vadi mi.
Kacenka [Porodní asistentka]
26. 8. 2014 14:38:22
Bohužiaľ o tom vy nerozhodujete. Je nám ľúto, že vás to dráždi, ale tá nám platí náklady, ktoré sú nemalé, keďže zatiaľ táto poradňa funguje pre verejnosť zadarmo.
Flaarik
26. 8. 2014 15:11:53
Reklama na sexualni vyrobok ked som panic tu nema co hladať. Neznasam zalubene pary zadanych a tych co maju sex a ja nie. Takze je to absolutne nevhodne tu mat nieco taketo.
Kacenka [Porodní asistentka]
27. 8. 2014 7:14:07
Posledná rada: Zmeňte svoj postoj a myslenie, inak sa budete celý život trápiť.
Flaarik
27. 8. 2014 12:13:49
Ako zadany a mat sex zmenim, ale ako panic co sa da zmenit ked neni mat koho rad. Nech sa nepredstrcaju zalubene pary odporne predomnou a budem spokojny. Chcem mat to co maju oni ked to nemam nebudem prijemny Nikdy.
Flaarik
29. 8. 2014 9:49:40
Kde je ta laska stale cakam ma chodit sama nie, nemienim uz pohnut ani prstom.
Flaarik
29. 8. 2014 12:15:40
Absolutne sa netesim na narodky, Neni absolutne co oslavovat budem oslavovat s poradnou ako vidim na nete uzasna bilancia. Nic na svete neni uzasne, chcem na narodky sex a budem spokojny.

Nevěra Žárlivost Strach a Fobie Panická porucha Partnerské vztahy